Saturday, September 13, 2008

amir is a happy baby....
tak penah la nangis tak berenti....
tapi selama ni die tak suka berbaring...
tapi situation tu dah improve... skang pepagi aku bangun.. die dah bangun..
die lepak tengok sana sini.. mata bulat... aku tengok die, die tengok aku, die senyumm.. he knows im right next to him..



seblum ni mungkin tak suka diletakkan berbaring sebab ingat kena tinggal..
skang dah belajar yg orang tak tinggalkan die..
or kalau kena tinggal pun, we will come back...
the situation is improving...



buai pulak... aku tak tido kan ngn buai..
die tak dapat ditidurkan ngn buai pon..
kalau die jaga, and campak dlm tu.. die nangeh...
so aku tidokan dulu... babywear.. lepas tertido, baru masuk buai..
buai ni gunanye kasik nap time die tak terganggu... nyenyak..
pastu lepas puas tido... die nangeh mintak kuar...
lepas tu main2 ngn die.. die tak cranky, coz tido semua cukup..
paling lama dalam buai pun sejam setengah...



memalam lak tido atas katil...
skang ni bangun once je nak tuka pampers...
susukan 2 kali....(sekali sama ngn time tuka pampers)
lagi satu cam tak bangun pun coz breastfeed sambil baring..
and amir pun dreamfeed.... time lalok2, aku dah sumbat..
so die tak sempat jaga dari tido dah tido balik....



so sepatutnye tido aku semua cukup.. tapi aku yg sentiasa terbangun malam..
sebab takut die terbangun and nangeh sorang...
asik2 bangun nak cek... budak ni tido tak?
sedangkan.. kalau aku ikut je amir tido... sure sedap je...