Thursday, January 22, 2009

Booty cubes and cloth wipes aku dah sampai!!..



even before this, aku kurangkan guna wipes.. just use face cloth biasa je...
tapi saje nak beli a few cutesy flannel/terry cloth wipe...
(yela bulan ni tak beli CD, beli cloth wipes murah2 okay la tuu..ilang gian shopping)
esok aku post gamba....
aku share shipping ngn sanaa... die pun addicted to CD skang heheheh...
best betul ade geng... topik borak mesti include cloth diapering...
shipping pun leh split.... jimat jimat...
haritu ittibitti buat 1 day sale ... so kitorang share (3 org, sorang lagi forumer join gak, kitorang beli pack of 6, so sorang dapat 2 bijik..)... so jimat shipping dari Aussie ke melsia... skang kitorang tengah tunggu pampers tu sampai.. tak sabaunye aku.... aku beli lilac ngan rockmellon (oren tu)... tapi lime pun nampak yummy!!.. in my stash, already have red and purple...



back topic.. kitorang beli Booty cubes gak...
aku beli pink mandarin grapefruit....
sanaa beli carrot cake (pelik nye choice hahah)
nanti aku nak mintak exchange 1-2 cube.. nak try perisa lain lain...
(macam makanan plak)


ni info about bootyCubes http://www.bootycubes.com/

starbunz nampak plush!!