Wednesday, February 18, 2009

huhu... aku ni bukan pembersih sangat...
ade gak article nak justify its a good thing
kalau tangan aku tak kotor... aku usually lupa nak cuci tangan seblum makan.. (yeah, judge me will ya??? whatever)...
tapi lepas gi jamban, aku cuci ngn sabun 2-3 kali dah...
lepas anything dirty aku dah cuci tangan and kaki...
but after that, if doing nothing dirty.... aku belasah je makan...

amir... im not that strict... i try to keep stuff clean...
but if he licks his walker... or walker kat kedai... aku biar je....



“Children raised in an ultraclean environment,” he added, “are not being exposed to organisms that help them develop appropriate immune regulatory circuits.”

"http://www.nytimes.com/2009/01/27/health/27brod.html?_r=1&em"


soo.. kalau lantai tak mop setiap hari pun bagus sebnanye...
(but skang aku mop every other day sebab kaki aku tak selesa bila pijak dirts)