Monday, March 23, 2009



topi pinjam kat baby patch hahahaahh..
yeah... aku memakai tudung ekin...
best coz takyah gosok.. tapi licin, might have to buy hairband....
anything yg tak involve ironing... is worth a try..

also, aku dah makin selesa pakai petit belly ring sling...
love the support.... and the padding on the rails...
10 kilos of weight... macam jalan bawak guna beras...
hows that for exercise... gaya hidup sehat sket...

also

hmmm for the past few days... susu terlebeh banyak lak..
siap boleh engorge lagi bila bangun tido....
dah lama tak rase engorge like rock feeling tu...

dah la aku cuti... nak bangun lambat pun takleh
(it's the thing I miss most since pregnant -time tu kena bangun setiap jam to pee)..
so kena bangun and pam...
amir hampeh... suka minum nyotnyot, pastu bila dah letdown die nak gi main toys...
tensen betul aku...
sebab bila dah letdown...
susu memancut2 tak henti kat muka die, baju aku, katil...
amir ingat game pulak..... sayang susu punye pasal, terpaksa aku bangun gi pam..
nafsu tido sumer ilang... i like my nafsu tido...

pagi tadi siap kebocoran basah tilam, baju etc...

No comments: