Thursday, March 12, 2009

Disposable saved last week = 26…..

Amir kena rash sebab during day die pakai Pampers… (previously we used huggies biru.. tapi kan boikot)…
So petang die mandi at 5pm kat umah caretaker....usually aku tukar at 9-10 pm…into cloth diapers…
Usually 1 kali kencing between 5-10pm tu.. or tak kencing pun.. …(sayangnye nak tuka into CD, tapi malas nak bangun kul 2-3 pagi baru tuka into CD.. aku pun takut bagi pakai dispo lelama, max 6 jam aku bagi)

Tapi pampers tak tahan aa… with all the crawling, guling sana sini… die jadik lunyai…and 1 kali kencing pun tatahan..
And his butt berpeluh2.. so rashes…..
Now I have to change into CD at 8-9 pm…

Sanaa kata fitty okay…. Nanti nak tgk quality sample kat kedai..
Leceh betul aa disposable ni….

Ni video semalam….. die gelak gile masa aku cakap "yess !!" (time aku tgk biggest loser and lisa eliminated..
So aku pun menrekod… tapi bila aku rekod video, die sebok nak makan kamera nih pulak… hampass