Monday, April 20, 2009

went bowling ngn bebudak michigan..
wanted something different than our usually hang out and eat/drink lepak session..
so went bowling and BBQ style...

bowling ni aku nak lepas gian...dah 2 tahun pegang bola bowling..
got 2nd highest score after rafiq... (coz aku terslip satu bola.... berat, all 9-10 lbs balls org lain dah amek)..
if not.... rafiq pun kalah... pfftttt.....



.


aku rase gamba 2nd ngn rafiq ni.. super bulat muka amir hahah.. almost perfect sphere







Seoul garden was a bit expensive.. overall sorang RM32.... but sedap aa marinade die.. and buffet, so can belasahh..... so in the end, was worth the experience... boleh bawak cousin aku yg ida.. ko boleh belasah semua 10kali kasik worth it RM32 hahaha.. and yang paling kasik worth it, amir tidoooo.. hahaha aku makan ngn aman....
sampai kali ketiga dok melantak die bangun, so time tu terganggu sket... aku still boleh melantak lagi.. ade space dlm perut ke...