Tuesday, July 14, 2009

huii magik... uploaded gak video ni selepas asik retry-retry for 2 days...

anyways... ni la situasi amir panjat tangga...
u cant really see it.. but he is being cheeky...
dengar je suara aku, die sengeh and takes another step up....
so dont be sorry for him coz kena sound ngn aku n rafiq...
coz he actually is cheekily smiling....

usually he wont get past this space... so takde peluang naik tangga...
but sometimes kalau aku kat dapur, aku bagi die lepas ...
so sometimes he will panjat tangga...
kenkadang die turun bila aku suruh turun... so I know he can turun backwards/merangkak 1-2 steps down..
kenkadang aku pimpin die turun.. so die turun while standing..
kenkadang aku dukung je bawak die masuk controlled space...
tapi this day...aku nak test out suara garang aku....
starting from the first step.... makin lama die makin naik...
makin lama aku makin garang tapi takde effect pon...
die sengeh je all the way...





the only reason die turun.. is motivation to turun...
a toy... (bekas mentos merah but tu fav toy die now)..
so basically.. he could get down if he wanted to...

if u dont let them learn, they wont learn...
asik takut takut takut (block tangga).... bila nak blajar..
okay la ni... blajar masa both parents on standby to assist in case anything happen...