Wednesday, July 22, 2009

mye

akhirnye baru terungkai persoalan pam bising nih...


aku baru sedar, bila aku pakai freestyle, pumping, everything dah lekap...
bunyik die lagi senyap dari kalau the pump is on and nothing is connected...
same with swing...

so aku selama ni dok bandingkan bunyik swing (yg aku on kan je... takde sape pakai.. takkan aku nak pakai swing org kot)
with the sound of my freestyle yg bunyik time aku pam/ aku pakai..

so aku rase freestyle bunyik slow-er

i think org yg ade swing.. then dengar freestyle pun cam tu gakla..
so diorang rase freestyle bising-er...

papehal pun dedua lagi bising dari spectra..
but after 2 days stuck in KLIA hangar... semua tempat pumpable yg dekat ngn opis takde power outlet... so thank god for FS... senang gile aku ngepam kat memana pun, aman bahagia, just carik bilik secluded je... dulu with spectra, aku jalan jauh.... 100 meter lebeh gitu semata2 nak gi pam sebab kena ade power outlet...


tapi nih... si An tu beli from US and die hantar balik utk servis...
http://neeza79.blogspot.com/2009/07/kenapa-nak-jual.html
maybe can ask her how that works... US warranty
brape lama nak servis, shipping semua sape tanggung etc etc...
die ade FS... then rase cam tak stabil.. so die antar perbetulkan kat US
sambil tu die tak tahan nak tunggu, die beli PISA.... tapi rase tak sebest FS...
then beli lagi satu FS sebab ingatkan expecting...
tu yg die nak jual satu tu... (dah terjual)