Monday, August 31, 2009

amir gile mandi..
aku masih tido pagi sambil rafiq mandikan amir
and pakai kan cloth diaper and baju sumer..
so I woke up and gi masak nasik goreng amir...
amir masuk dapur, aku bagi amir thongs (penyepit) nak main main..
tetiba suasana rumah senyap je... pelik je
aku gi investigate...
this is what I found...




rafiq tgh guna pc...
amir masuk balik dalam tub.. ngn diapers semua..
tersentap jantung aku... bilik air kan licin..
boleh tergelincir or drown etc.
tapi kelakar je tengok die duduk main senyap2 dalam tu....
hilang mood nak nag.... sebab kelakar....
anyways, lesson learnt.. next time kena buang air
and tutup pintu bilik air...

so mandi la amir 2nd round... nasib baik pakai CD
if not dah terbazir satu disposable free free jek hahah (iklan)

ape lagi aa... (ni adik aku bising suh post gamba2 amir)
ni masa gi OU kelmarin.. lupa bawak SSC or slings...
so nak pinjam trolley or stroller
nampak gaya amir tak cukup tinggi nak sewa trolley keter..




so sewa aa stroller...




ni semalam gi carrefour...
kitorang beli rak TV..
rafiq yg BW and tolak trolley..
wasnt feeling well yesterday...
superdaddy eh..? heheheh




No comments: