Sunday, August 16, 2009

lately, otak aku dah cam tanak tido more than 4-5 hours per day..
aku mmg penat nak mati setiap hari..
tapi otak aku tanak tido.. dah terbiasa kot...
(teori aku adalah, aku takut nak tido sebab takut terjaga ngn mengejut oleh amir... bila aku terjaga ngn mengejut, kepala aku pening gile, so nak tido pun takut hahhaa)


so pagi tadi time rafiq bawak amir gi tgk football match..
patutnye aku pulun tido.. instead aku gi mandi ngn mengemas..and main internet..
sebab bilanye lagi aku nak buat mende2 nih...
ngn amir asik nak bergayut...
basuh pinggan pun bergayut kat kaki...
susah betul aku nak accomplish things...
again.. repeat the mantra "it's all a phase"...

kalau aku cuti weekdays nak rehat, amir hantar away gak, aku akan bangun kul 8-9...
patutnye aku bangunla kul 11 ke 12...

anyways dah malam ni pun, patut nye aku tido same ngn diorang
tapi takleh la plak...
so aku overhaul blog...
and nak post gamba semalam...kat toys r us midvalley






sweetnye amir senyum....
semestinye he didnt get that from me hahahah....
tapi gamba tak jelas, I need a new camera....
thinking of the new lumix yg 12x optical zoom TZ6 ke 7 ek?
yang tulah... RM1,600
rafiq tensen... sama cam harga TV die kata hahahha...
nak buat camne... aku jenis wajib ade camera...
tapi budget cam takde jek hahah.. berangan jelah

anyways... we welcome our new babies home this weekend

deLLy, vivaVoom, samsam

ehh baru sedar kenapa aku liat nak tido malam ni...
aku nak main ngn baby baru, deLLy....hehehe

No comments: