Friday, August 14, 2009

tagged by zoora

5 perkara nikmat....
http://zurahamid.blogspot.com/2009/08/to-fill-in-gaps.html

1. makan atas katil depan tv....sorang2.... bawah aircond ..
this is what I do in my alone time....bestnyeee..
mungkin baring terus, or separa baring.. tengok amende yg aku makan

2. baring atas katil sorang2, bawah aircond bace katalog-katalog sale
my guilty pleasuree...

3. makan durian.... oh and cheese.... bila makan mende2 ni rase fuuh nikmat satu macam

4. tido lepas makan.... ini aku elakkan aaa takut buncit.. tapi kalau la tak buncit/gemuk.. aku tido terus lepas makan.. bestnye....

5. tido sorang2 bawah aircond (pentingnye aircon ni), atas katil sendiri, selimut sendiri dan bantal busyuk aku sendiri ... aku benci tido katil lain.. termasukla jugak katil hotel..(no guarantee yg katil depa tu sedap).. aku tekankan sorang2 ni, sebab amir selalu pusing sana sini tgh2 malam... so aku tido pun separa lelap jer.. sentiasa ready nak bangun incase die melalak....tapi for the past 2 weeks elok gak die tido...(but the week before that was hell, reverse cycling) bangun 2-3 times for breastfeeding je... so okayla ni...tapi aku suka gile lepas rafiq bangun pagi and bawak amir to send of to sitter kul ~6.15 pagi tu..tido dari 6.15 till 7.30 tu tido paling nikmat aku... sebab aku takyah risau ade org tetiba nangeh ke, or panjat2 aku nak susu..

I am tagging: sanaa, vivi, eddcruz, nakblogjugak, and kakeila


p/s: ohh btw aku lain sket, aku tak suka punggah keluar mende2 yg aku beli lepas shopping..sebab aku lepas beli barang aku akan depressed sebab duit takde.. dah jadik barang... tapi kalau barang2 tu murah, aku suka gak buat hahaha....

Susu aku harini okay....Hasil pam pagi... 11 oz gitu ..
walaupun aku rase aku lagi superstress hari ini...
benci betul AOG AOG ni... aku nak tukar keje la.....
taktau lagi susu aku petang ni camnerr...




oo btw...
Rafiq kata semalam amir minum 2 botol beso (20 oz aa ni)
ngn 2 frozen stock masa aku keje
Frozen stock tu at least 5 oz each.. (aku guna playtex 8oz)
so total... 30 oz at least….(ini tak campo petang lepas aku balik keje and malam)
Pastu makan gak.. bukan tak makan cam selalu…
aku makan nasik ayam, die nak nyibuk..
Tapi aku bagi soya.. die minum 2-3 sip.. pastu nak boobs hahaha adehhh..
vitagen pun gitu selalunyee.....
sedap lagi ke susu aku dari soya/vitagen? power power...
ala nak meleset ngn aku la tuh.....

Growth spurt kot…