Wednesday, September 30, 2009

aku memang fail bila aku bake or rebus..
mesti lupa punye lah... 4/5 times akan lupa...
kronik gile... semalam siap gi pyramid, jusco semua ...
tak ingat langsung tgh merebus longan/dates... sampai la aku lalu seblah kedai herbal cina..
*shitzz**... seb baik tak terbakar rumah...



terpaksa la rebus balik... seedless dates... senang idup aku...
tapi im missing the gojiberries... aku lupalak nama cina die... that small red red things.. tu sedap..



ni semua gara2 weekend aritu aku kena buang 25oz disebabkan cuti raya...
pam masa seblum cuti.... pastu cuti tak minum2 dari botol... direct jer...
pastu nak antar  nursery.. 1st day takkan nak bagi susu lama kan.. walaupun elok lagi... sian amir..
maka terbuang lah 25oz itu....  sedih at first..
then aku fikir.. its just like pouring calories into the sink...  hahah best!!
stock susu masih ade... tapi taknak la last minute baru nak kecoh-kecoh upkan supply...
start skang...

also... im letting this go... tak minat la teh nih.. tried 4 spoons...
EarthMama AngelBaby - MilkMaid Tea - RM25 (Original Price RM45)



oo pastu aku excited dapat insurance kad amir.. from MAS..
aku tanak pun MAS punye... tapi masa tu dah terlambat nak kansel...
amir dah ade his own medical insurance/savings.. prudential... coverage mengalahkan aku..
amanah saham didik pun ade... semua duit org bagi, semua masuk situ...
so mmg kitorang tak sentuh sesen duit yg org bagi kat amir... so jgn segan silu utk bagi...
mama die takkan guna buat beli kasut punyelah :P



anyways, walaupun mediexpress amir ni akan dikansel next year...
aku still excited ngn nama amir atas kad.. siap ngn logo MAS hehehe...

1 comment:

Rayhana said...

you mean wolfberries/kei chi? ;)