Wednesday, November 4, 2009



aku suka gamba ni.... expression tu satu ...
tapi main reason is... susahnye nak suh amir pakai topi..
die tak pernah suka.. unless masa die tido...
or kitorang pakaikan and die tak sedar and lupa...
so ade la 4-5 minit die pakai topi seblum die sedar and campak..
songkok lagi la jangan haraps..

so disebabkan dijangka sejuk (mmg pun)..
so kitorang beli jacket hooded in malaysia..
so kalau die bukak topi hood tu, at least tak la terbongkok2 kitorang dok kaut topi balik.. kitorang beli satu je jacket, takut die tanak pakai...

BUT.. sesampainye die bumi UK.. we went straight to stonehenge...
and it was cold! .. first time amir benarkan we put anything on his head!!
amir muka konfiused je.. apehal sejuk sgt nih hahahha




and gamba diatas tu, 2nd day.. double cap !... lagi la aku excited...


so hari ketiga (hari sopping)... we bought a jacket hooded and matching cap..
and die pakai with no resistance....




sure korang tak paham perasaan excited aku ni sebab anak2 enkorang elok je pakai topi..

next kid, lahir2 aku nak pakaikan topi... biar biasa...

By the way... amir punye expression dlm gamba first tu... mmg die akan buat gaya nih (put tongue between teeth) bila nak sebut anything yang bunyi ade "i" sound..
masa ni kitorang nak suruh sebut "rotI" ngn "chIp".... yang keluar hanye bunyi 'Th--th' saja hahahah....

lagi satu sebab aku dok nyanyi lagi this is how we brush our teeth setiap hari.... so tu yg terikut2 "th..th" tu.... nak ikut nyanyi kot..

1 comment:

Miss Me said...

uwaaah... kenapa saya rasa sejuk jugak while reading this post?...