Friday, November 6, 2009

A few stuff to let go....

Susu Formula Mamex Gold - Lactose Free...400g

SJMC kasik masa amir masuk spital cirit birit tu...
aku cakap takpe... breastfeed...
nurse cam terdiam jap.. kata takpelah utk top up kalau breastmilk tak cukup...
mungkin sebab dah tampal sticker kot...
diorang kata susu lactose free nih bagus nak elakkan cirit birit...
kalau baby cirit-birit.. switch lah sementara ke susu lactose free (for formula feeding mommies lah)






Aku pun tatau harga pasaran bape... around 30..? kot?
nak jual separuh harga (nanti cek kat carrefour)... penghantaran free...
maybe aku leh hantar by hand.. or aku post guna pos bungkusan biasa..
2-3 hari sampai la selepas dipos...


Kasut Clarks.... both size 7(UK) /size 41 (european?)
pattern seperti dibawah.... digunakan time try2 jek.. tak penah bawak kuar umah..

aku jual pada harga yg aku beli, yang ni mahal sket... 35 pounds ~ RM200 aa.








yang ni 25 pounds ~ RM150 aaa...





reasons nak jual.. rase cam ni bukan size aku.. aku rase aku size 6.5 ....
a bit longgar.. kos penghantaran RM5 (pos daftar)
aku rase cam sesuai utk malaysian yg generally pakai size 8 or 9...
gi la try kat kedai clarks dulu kalau nak tau sizing...

harga kasut clarks women kat kedai mesia..ikut pattern aaa, aku rase paling murah pun RM268 ..

No comments: