Sunday, November 29, 2009

geram tol aku.....

8 comments:

Emma said...

sabo jelah elly, tis what happen when daddy yg jaga anak..dia tgk je anak, lain lain trak!

Miss Me said...

tak leh salahkan jugak isteri membebel when we are are tired. sometime we haf to let out our dissatisfactions in order to be mentally 'in order'.

Ariana said...

oo ni geram ngan amir lah.. bukan laki aku heheh.. hanco rumah aku... ngn kasut, detergent, air mineral semua merata2 die bawak..

Sanaa Elias said...

semua amir nak main serentak???

E`n1x said...

wow. syioknye amir. bnyk gila toys lol

apis585 said...

hahahha so nko leh imagine umah aku...triple the mess (coz the elder ones obviously can do more mess)...sampai aku tahap immune. kalau org dtg xbg notice harus aku xbukak pintu hahahah...

Aishah Megahasz said...

Elly, tu baru sorang. Tunggula Amir ada adik nanti....

Unknown said...

sabor beb, nabil pun kdang camni gak tp since dia tak byk toys yg kecik2 tu(aku purposely tak beli tau dah dia sepah hehe), kurgl sikit chaos kat umah