Wednesday, April 14, 2010

aku ingatkan.. sure susah gile nak drive ngan budak ni berdua...
aku tak biasa drive with him in car seat.. selalunye rafiq yg drive...
i usually avoid going out if its just me and amir..


tapi senang gile...
setiap kali nak masuk kereta.. aku akan bukak pintu drive... aku letak amir kat driver seat...
then die panjat sendiri masuk child seat kat co-driver seat....
pastu bersandar tengok depan..... tunggu kete jalan.. macam bos pulak...
kalau perjalanan panjang... say to putrajaya...
aku bagi die ipod utk tgk shinchan and mickey mouse clubhouse..
so far .. so good....
ade meja tak utk car seat...? boleh bace buku



ni muka tanak gi nursery...
of course la meraung raung bila ditinggalkan...
sebab sebelum ni, rafiq je yang hantar die gi nursery...
rafiq hantar okay je... bibir terbalik je.. sebek..
tapi tak nangeh...

1 comment: