Friday, August 6, 2010

anyways ... Sanaa's Original DC WT SSC...
aku tatau aa ni size ape.. but 1-2" less tall than what would be a perfect fit for amir..
masa first2 bukak and tengok... tergasp... waaa suka! the color, the texture...
ellipsen ni cam lain dari ellipsen fazian... ade byk jenis ke ellipsen? cashmere/silk etc?
but this one seems tougher and cam tahan lasak...
so kurang sket takut aku memakainye... pakai O&A tu takut2.. sebab cam senang tertarik wrap die.. and sebab kaler cerah...
anyways, I still berhati2 pakai.. especially with my ring... takut snag kat wrap  material tu..
but it is soo well made... kemas and teliti ... as with all DC I think (omg I love DC)
lepas I pakai tu.. huuu rindu my PT DC Neo.. I think I love straight waist more lah.. (i.e I love DC waist more than my O&A waist)...
I wear quite high on the waist,, tapi amir still not high enough.. maybe coz im tall..
but reallly makes me miss my DC..
the seat dart on this one cam lagi longgar than my ptdc..
tapi masa we compare pah punye ptdc neo and my ptdcneo.. mmg ade beza gile.. waist pon beza 2 inch kot.. banyak tu.. tu yg chikleen bising tu.. apasal rase lain..sedangkan patutnye size sama ...
anyways.. I hate the dual adjust shoulder buckles...   dont see the point...
everything else is perfect ..... style wise, aku suka flat je kat top die.. cam O&A and PT DC... aku tak suka curved headrest style tu.... but itu matter of estetic je...
anyways.. I love it !!! sampai takut nak pegang lelama...tapi aku takut nak bukak cincin, kang hilang.... so it will go to another mama tomorrow...
I am fotografer/hubby-less... will be for quite a while.. so these are the best pics I will ever get...
kena pretend nak try baju utk masuk changing room...
unless I pinjam AA or Fat... for camwhoring session tomorrow for our lunch date hahah ..dpt la pics yg best sket... sanaa sila bawak dslr :P
oo lupa.. neo lagi best for back carry.... but this feels great for front carry..
but the wrap straps makes it more cushier for long term carrying I think..
this is the carrier http://hyenacart.com/DreamCarriers/index.php?c=0&p=39843





groceries shopping with ease.... love BW-ing !!

No comments: