Sunday, January 2, 2011

Amir wants to be potty trained..
Tapi aku ni malasnyee lahai..

Die dah pandai nak bukak2 seluar…
Usually die cakap “Ak” lepas die be’ak..
Tapi haritu die cakap “ak.. ak” tapi tak berak..
So aku assume die nak mandi…
So bukak la baju and seluar and pampers.. bogel kejap
Aku gi terbalikkan pancake aku kat dapur…
Then aku bawak gi mandi…
Aku gi living room.. ade poo pooo atas buku…
Adoii… sabo jelah….nasib baik seketul sketul…
Tapi buku tu aku buang lah… ciss..

Semalam pon.. die kata nak “ak”..
Aku buat dunno je sebab malas nak bagi die mandi pepagi..
5 saat lepas tu die buat muka berak (dalam pampers aaa)

I should be more rajin to respond to his need… *sigh* malas

Tapi penah gak die cakap nak “ak” tapi tak berak.. just nak mandi…
Tu yang aku malas tu…

1 comment:

AdikManis said...

ely, alya ari tu gitu.tp daku xlarat lyn (byk la alasan kan..huhu). sudahnya skg dia tade ati dah nak bgtau 'dah yak'kat aku.skg br nyesal.huhu...