Monday, January 19, 2009

its been a busy weekend for amir....
jumpa bebudak umich... jumpa baby anas... ronggeng sana sini...
all in the week before gaji....
bagus la gak, mama dah kopak to spend time shopping..
at least boleh waste time with friends and people...
(P/S: ahad baru discover gaji dah masuk jumaat)


TTSE 3rd Anniversary @ Fish n Co.

started off with anniversary dinner opis malam jumaat (as soon as
weekend started... aduhhh)
amir yg lama tak tido.. usually tido malam at 8pm.... berjaga till 10.30
huh cranky.... but I discovered something... die nangeh bila pass kat org ...
usually aku pass je kat sesapa... okay je... siap kalau aku gi tgk
wayang tinggalkan die ngn sesapa pun die tak kisah... semua pun
happy... so aku selama ni cam tak sure and worry whether die
"recognize" aku ke tak... as in "cam" lah... oo ini mama die...

coz aku pun kejap pakai tudung, kejap tak pakai..kejap rambut
panjang.. kejap ikat rambut..
kejap pakai spec.. kejap tak pakai.. kejap bermekap... kejap cam hantu......
so can he recognize the face and know that all these are one person...
the mother?
ke die layan je semua org yg layan die...belasah jer laaa labuuu katanye...
so masa die tanak kat semua org except aku.. hahahah best gak rase..
makes me feel special..
konfem la boleh recognize...
tapi cam biasa aku start worry mende lain... camne aku nak start anta
gi nursery which is this next week.... ade jelah mende nak
diworrykan...


.....

UMICH GATHERING @ GARDEN MIDVALLEY

konon nak jumpa sharance... tapi cam biasa.... hampaas..
hakam pun sebok gi buat duit (uptrend crap).. tak cukup lagi ke duit kau tu..?
tapi dapat gak jumpa dirah...(hotbod) and ijat and baby nuha...
alahai keciknye nuha yang dah 4.5 bulan...ngn ring sling rangginye...

experiment kali ini mendapati.. yang amir hanye nangeh ngn laki...
pompuan die okay... so boleh la nak hantar nursery...
mane tah datang gatal pompuan nih hahahahha..

p/s: masa aku gi klass jepun, rafiq kata die cranky gile... unconsolable and cried himself to sleep (amir la, not rafiq)

.......

OUTING WITH SISTERS & COUSIN (AND GABBY)@ SAKAE SUSHI & CURVE

yeap, too early for sushi.. habis terburai sushi rice tu...
but best lah jalan... rafiq tak ikut... so amir join gals day out...
also dapat gak satu gamba yg nampak gigi atas yg tak lawa tu hahahah (coz tak rapat)...3rd last pic...

terjumpa lak ngn si farid... pakai osnaberg RS.... die kata hanim pun kat curve gak.. tak terjumpa plak hanim..

gamba last kelakar... amir makan bunga gabby, gabby nangeehh.... funny funny

p/s: petang lepas balik rumah and rafiq gi main bola, die cranky gile lagi... apsal ek... nak tumbuh lagi gigi ke.... but I think it's something thats been done routinely kat rumah caretaker.. yang kitorang tak buat... maybe diorang dah biasa tido meniarap.. aku tak reti nak tiarapkan... i think its something along that line...

..........

ANAS'S BABY - ALYA

budak ni memang nak kena belasah.... tak reti nak bersosial dah lepas kawin...
tau2 je dah berbaby... bila pregnant.....
dah tu pulak sms aku.. bukan rafiq... supposedly best friends ngn rafiq...
rafiq 2-3 kali tanye.. apsal die sms kau, apsal die tak sms aku...
mane laahh aku nak tau kan hahahhaa... tu yg rafiq nak belasah tu....

dah memang trend skang baby bagi nama ada A ngn Y nih....
tak penah aku merasa baby sekecik itu.. amir lahir dah agak besar...

.