Wednesday, March 31, 2010

ku dah pencen dari MBW...
bittersweet moment bila no longer jadik admin..
(baru sedar sebab baru login arini hahah, selama ni bace sambil tak login)..
I'm just not into finding babywearing stuff.. I got all I need.. and I stop looking...
dont have that babywearing fire anymore (might  get rekindled if got newborn.. i dunno.. maybe i'll just stick to what I have.. that is my nature and personality.... buy and search like crazy till I find the one... then I stop...
If I buy.. I  will re buy the same thing....
ni nak masuk 2 tahun kot aku masih addicted to fish and co.... if its good, I stick to it...


sama macam masa aku jadik moderator forum cari.. BFT (beauty & fashion tip)... nick Mz_tera...
aktif sampai diberi tanggungjawab jadik moderator...
tapi lepas aku jumpa my HG makeup (holygrail = terms use for "the one").. which was everyday minerals..
aku just stopped looking... no more acnes... makeup looking great.. wats more to say..
lepas tu kena rompak.. setahun takde intenet kat rumah.. malas aa aku menjadik moderator...
so aku menyepi jelah sampai skang...


tudung.. ku dah jumpa tudung hamidah.. mmg beli tudung ni jelah.. perluaskan koleksi...
2 per month.... really love the one I got this month.. 1 patterned.. 1 plain...
cant wait for next month's payday....

oo I digress....

anyways...bye bye MBW ... I still babywear.. fully.. aku tatau aa stroller aku kat mane..
but I wear the same old thing...
cuma takde semangat nak membeli2..... which is actually the hottest topic kat MBW..
nak try try masa gathering pun kurang nafsu...
but i still try to go ... just because i like talking to other moms...
amir can play with frens... and the food are usually awesome...
I'm not sad... because MBW now have so progressed... compared to where it was nearly 2 years ago...
dulu I feel obliged to spread the love...
and now I feel like the love is already spread... and ramai spreader lain...
so feel like my work is done hahah..

4 comments:

alin said...

raenye u mmg patut u jd admin lg.. sbb if org tanya bout bw kt mbw .. usually u la yg reply cepat n ur explanation tu mmg phm..

btw.. HG makeup tu beli kt ner? mmg cari makeup minarel base.. dah msk 3 series.. kene jaga muka.. tak mau dah makeup byk chemical.. TIA

Ariana said...

alin... timasih la sebab trust I sampai gitu skali.. tapi I dah ketinggalan ketapi laa... org2 kat forum tu now more knowledgeable than I am.....my knowledge cukup2 makan jelah for my own babywearing... lagipun busy lately... so I undur diri from MBW...

yang HG makeup tu... HG tu term je.. HG tu macam "the one" la... I pakai everydayminerals.com .... tapi la ni.. pakai BB cream je.. pantas sket bersiap..

farrahar said...

Babe, you need a new baby :D. When I was pregnant with second dulu memang amatlah jarang masuk MBW. I remember the hot topic was about wrap but I hadn't any clue and not interested to know more.

You did a great job!

Ariana said...

i do dont i... mmg teringin.. but lepas balik trip US kot baru commence hahah... last time fasa morning sickness gi aussie... letih haku.... tanak dah..