Thursday, December 17, 2009

lawak tgk gamba grad adik aku..
teruknye qualiti gambau... ade hati nak blame kamera aku tuh...
tgk aa 2 posts back.. gamba amir yg super clear tu.. kamera yg sama gak..
kamera man tu yg hampehs...

anyways.. aku dah agak dah.. mesti mak aku nak buat stunt pinjam baju graduation..



masa aku grad pun die pinjam gaks...



adik aku grad highschool pun die nak nyebuk gaks..
tapi yang ni aku pun nyebok skali... sebat robe kepunyaan kawan-kawan adik aku hahah... beriya je aku pegang bunga ngn piala...





3 comments:

NITA said...

elly, the pix u n mr hubby -- sebijik macam adik beradik..

heheh, masa yur graduation pakai jeans ker??

Ariana said...

hahah haah.. jeans koyak2... and also 1 shoulder stripey dress dlm tu heheh ...

gamba dres http://metalab.uniten.edu.my/~aliana/

Rayhana said...

this is a one of a kind post hehe ;)